Related Posts with Thumbnails
2010-09-06
22:48:01

Detta är till dig Linn!





Dig har jag bara känt i lite mer en två år nu. Och det är snart ett år som vi har varit såhär tajta. Jag har så mycket att säga dig som jag vill att du ska veta men mina känslor kan inte bara ramla fram på ett vitt papper. Känslan av att du är en del av mitt liv går inte att beskriva. Känslan av att få dela ett gott skratt med dig är någonting jag älskar. Känslan av att sitta brevid dig och dela tårar. Jag älskar varenda sekund jag tillbringar i din närhet Linn. Jag kommer ihåg hur allt började med hur vi satt inne på skoltoaletterna och pratade om våra liv och om killar haha. Tryggheten är så stor med dig. Att kunna öppna sitt hjärta för någon så fort, det är helt otroligt. Det är som du har nyckeln till mitt hjärta. Du låste upp det. Jag påminner dig om&om igen hur mycket jag älskar dig, för det gör jag verkligen. Ändå är jag väldigt sparsam med dom tre orden. För missbruka dom, det vill jag inte göra. Vi har så mycket kvar att bemöta. Ännu mer glädje, tårar, rädslor, besvikelse, lycka, förhoppningar. Du lär mig så mycket, och jag lär dig.. vi lär av varandra. Vänskap är att tillåta varandra de där felstegen. Vänskap är ärlighet. Vänskap är att säga ifrån. Vänskap är vi. Att fortfarande älska varandra även fast man vet allt om varandra. Kärleken du ger mig, du ser igenom när man drar på det det där léendet ibland när allting ändå inte är som det ska. Du förstår dig på min utsökta galna humor! Du tar min hand, torkar mina tårar och skrattar med mig. Linn, du är så jävla bra.. Jag älskar dig över hela mitt hjärta och önskar dig världens bästa fördelsedag ever, för det är du värd!

Du och jag mot världen älskling. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin
Related Posts with Thumbnails