Related Posts with Thumbnails
2010-09-13
22:51:10

I can wait forever for you




1. Jeansjacka från Forever21, ca. 200 kr.
2. Tunika från Gina Tricot, 349 kr.
3. Solglasögon från H&M, 59,50 kr.
4. Väska från Topshop, ca. 500 kr.
5. Armband från Asos, ca. 90 kr.
6. Skor från Vagabond, 500 kr.

Har varit en helt undarbar dag! Har skrattat som bara den och har haft ett intressant snack med Linn i telen haha  Har även spelat gura och njutit av en läxfri dag. Nu ska jag dra mig mot sängen och lyssna på musik och läsa lite magazin. Jag vet nu att Linn har lite på G till bloggen och att hon börjar blogga inom kort, så se upp för Bex&Linn i farten!
Nä nu drar jag mig mot sängen.

Var dig själv, alla andra är redan upptagna.


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin
Related Posts with Thumbnails