Related Posts with Thumbnails
2010-09-30
21:06:04

Live every day

Är det inte konstigt att tiden går fortare ju äldre man blir. Så upplever jag det i alla fall.
Jag tycker det inte var så länge sen det var ljust ute på kvällen.  
Ikväll har jag i alla fall inte så mycket planerat. Kanske gör mig en kopp varm choklad så småningom och tar en varm dusch.
Imorgon är det skola som vanligt, och till helgen har jag inget planerat. Rebecca reser till Göteborg och kommer hem på Söndagen.


Recept på en kopp varm choklad
Ingredienser
1 tsk Kakao
1 tsk Socker
2 dl Mjölk
Ev. Vitchoklad och vispad grädde

- Värm mjölken tillsammans med kakao och socker. Låt inte mjölken börja koka.
- Häll upp den varma chokladen i en kopp och tillsätt en klick grädde och lite riven vit choklad.
Hoppas det smakar :)

Postat av: rebecka

hej :)

följa varandra via bloglovin?:D

2010-10-01 | 09:30:44
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: rebecka

har lagt till er nu, lägg till mig med :D

2010-10-01 | 17:45:00
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin
Related Posts with Thumbnails