Related Posts with Thumbnails
2010-09-22
16:06:12

Just A Dream




Det här skulle jag LÄTT ta på mig! Skit snyggt




Ja hopp då var det onsdag, veckorna flyter på som bara den. Redan onsdag liksom. Snart är det nästan 2 månader sen sommarlovet tog slut. Men nu är det kalla tider igen. Brrr
Ja, Becca och jag kämpar på med våra halsar. Dom vill inte som vi vill. Fast det är ändå rätt mysigt att ta en kopp te och sitta under täcket med sin bästavän! Så vi kan ju faktiskt hissa förkylningar, ibland får man se det positiva i det negativa

Snart ska i alla fall jag och Becca ut och fota och äta äppelkaka. Just nu letar vi lite insperation till plåtningen, och jag måste säga att vi lyckas bra.! Ha det gutt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin
Related Posts with Thumbnails