Related Posts with Thumbnails
2010-09-20
22:56:46

A pink beauty



Hihi min födelsedag börjar närma sig och får inte ni också en sån där blackout när folk frågar er vad ni önskar er? Det får i alla fall jag. Nu har jag kikat runt lite på nätet och hittade den här rosa skönheten som tydligen finns på Ur&Penn för endast 200kr. Jaaaaag vet, vilket himla fynd! Tror faktiskt den hamnar på min önskelista haha

Efter en kväll fylld med plugg till två prov imorgon och datorsittande för att fixa bloggdesignen så ska jag äntligen ta och krypa ner i sängen och få min efterlängtade sömn. Fast jag tror jag pluggar ännu en timme nu eller något sånt eftersom jag har så himla svårt för att somna. Men ännu svårare för att vakna.... hmmm, bra? Näääää.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin
Related Posts with Thumbnails