Related Posts with Thumbnails
2010-09-23
22:22:32

We weren't born to follow


 Motiv: Solnedgång på Öland   Modeller: Sofia, Josse, Jag

Herregud ja, som Linn sa i ett tidigare inlägg. Veckorna flyger förbi fortare än man hinner blinka. Helt crazy! Hmmm, hur har min dag varit egentligen? Ska jag vara ärlig så har jag inte en aning. En himla bergodahlbana som bara varit upp&ner. Och ni som känner mig vet att jag inte gillar bergodahlbanor. Dock var detta en annan bergodahlbana, men kan inte påstå att det var särskillt omtyckt precis. Haha vad utförligt jag skriver nu förtiden. Har verkligen förbättrat mig på ett halvår! Ni skulle sett då.. jag kunde inte skriva en mening utan en förkortning...hmmm.

Den här kvällen har jag verkligen behövt Sitter nu här med en turban på huvudet, nyduschad och fräch. Jag ska ta och lägga mig så sjuuuukt mycket tidigare än vad jag brukar. Jag är megaaaastolt över att jag äntligen gjort klart matten i rimlig tid och himla glad över att jag fick den där tiden med mamma i soffan med glass,te och idoltittande. Min kära mamma, hon är så bra.


-----------------------------------------------------------------------------------------------



Nu ska jag måla naglarna och smörja in mig i massa väldoftande krämer Sedan drar jag mig mot kudden och ska läsa insperation.
Me liiiiike!

Här slänger jag in lite tips på prudukter just för DIG!

Till kroppen:

1. Body scrub från the body shop
2. Skrubbhandskar
3. Skrubborste


Till ansiktet:

4. ACO scrubcreme
5. Neutrogena blackhead eliminating scrub
6. Clarins water comfort
7. Garnier SOS pen


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin
Related Posts with Thumbnails