Related Posts with Thumbnails
2010-09-29
22:32:51

Spend my time with you



Sitter nu här efter ett sköööööönt bubbelbad! Har dansat och sitter nu här och pluggar med massa läxor. Ibland är skolan bara för mycket. Menmen, bara att kämpa på antar jag. Imorgon har jag sovmorgon till kvart över nio.. grymt härligt. Ska även leta praoplats och packa inför helgen som spenderas i Göteborg med bland annat Liseberg. Nu attans ska jag ge mig på att åka något jag inte brukar åka. Inte dom vanliga bebiskarusellerna haha


I look up to the sky, wondering what you doing now.
I miss you, so damn much.







Sånt här gillar Bex&Linn!
Mc-boots, spännen, kilklackar, pumps.... ohja det här är såååå Bex&Linn style!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin
Related Posts with Thumbnails