Related Posts with Thumbnails
2010-10-08
16:56:40

Every second om my life



Jaooooo då var det fredag!  Åh fredag in my heart! Himla ledsen för det kassaste uppdateringen från både mig och Linn men har varit så mycket annat. Nu bakar jag äppelpaj med världens bästa mamma, och lyssnar på musik och kollar massa bloggar. Ska dra mig mot dansen om en halvtimma, wiiiiiii har lust att bara släppa loss massa nu.. jag älskar att dansa, så äre bara! Funderar på att kolla på The last song ikväll, den är så himla fin.

Okej, okej jag slänger in en video på när jag dansar på en träning för dryga ett år sedan. Hmmm hoppas man har utvecklats något. Och neeeeeeeeeej det är inte jag som failar i slutat, som tappar alla steg och den ända som inte ligger ner i slutet......... inte alls! Åhhhhhh F.A.I.L.. nu blev jag ledsen asså.
Nä vet ni vad? JAG ÄR SJUUUUUUUKT GLAD!




Har börjat uppdatera på min egna blogg också, http://rrebeccawikstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin
Related Posts with Thumbnails