Related Posts with Thumbnails
2010-12-08
15:40:24

Long time ago

Oj nu var det verkligen ett braaaaaaaa tag sedan Linn&jag bloggade här! Har hänt massa sedan senast. Var ju trots allt någon månad sedan. Jag har flyttat och träffat Albin hihi. Eller alltså haha, det där lät ju lite konstigt.. jag bor hemma alltså. Linn har skaffat moppe och ska vara lucia till nästa helg. Hon kommer vara så vacker! Ska försöka ta mig dit och kolla. Vi har kollat gymnasium och praoat. Ser ut som Linn ska bli en teknikare! Och jag ska verkligen aldrig låta oss två tappa kontakten, hon är någon jag vill ska vara en del av mitt liv till graven. 

Lite kul att skriva här nu eftersom jag vet att inte en människa kollar längre. Men ska höra med Linn och se.. kanske vi börjar uppdatera här igen hihi.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin
Related Posts with Thumbnails