Related Posts with Thumbnails
2010-09-05
18:10:54

Cuz' it was crazy baby





Slängde in en bild på Linn&mig från i vintras. Åh den där låten som jag slängde in här ovan är supeeeeeerbra tycker jag. Har lyssnat på den hela dagen, för blir så glad av den haha
Har precis kommit hem från en shoppingdag med mamma. Nu ska jag dra mig utåt och träffa Josse&Fia. Sen ikväll måste jag ringa Linn! Den fina flickan fyller byxmyndig imorgon. Det ni! Kan också hälsa här&nu att Linn inte har bloggat något för hon har varit ganska upptagen
Wiiiiih måste fixa presenten ikväll. Sedan ska jag ha en sån här spakväll för mig själv. Bubbelbad, krämer, raka benen, fixa naglarna.. ah girlsstuffs, myspys


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin
Related Posts with Thumbnails